Jest Punkt Energi w Wejherowie
Przy ul. 12 Marca 216/1 w Wejherowie rozpoczął działalność Punkt Partnerski Energa. W Biurze można uzyskać niezbędne informacje dotyczące m.in. podpisania umowy i założenia licznika, aktywować usługi – rozliczenia rzeczywiste, pre-paid, przepisać licznik czy ponownie założyć licznik po np. demontażu.
Jak informuje właściciel Punktu Partnerskiego Energia, w biurze można także uzyskać informacje o cenach i grupach taryfowych, produktach i sposobach prowadzenia ich rozliczeń, sposobach płatności i promocjach oraz o trybie składania reklamacji dotyczącej rozliczeń.
Przypomnijmy, że w styczniu br. zlikwidowano Biuro Obsługi Klienta Grupy ENERGA przy ul. Przemysłowej w Wejherowie. Wówczas, w trosce o mieszkańców korzystających z tych usług, prezydent Wejherowa Krzysztof Hildebrandt wspólnie z samorządowcami z dwóch powiatów: wejherowskiego i puckiego, zaapelowali do kierownictwa Energi o pozostawienie Biura Obsługi Klienta Grupy ENERGA w Wejherowie.
– Dla wejherowian otwarcie nowego Punktu Partnerskiego Energa w Wejherowie to rozwiązanie problemu związanego z brakiem dostępu do biura – mówi zastępca prezydenta Bogdan Tokłowicz – Likwidacja biura obsługi klienta stanowiła istotne utrudnienie dla klientów, wydłużyła bowiem czas dojazdu, zwiększyła koszty podróży, co nie jest bez znaczenia dla budżetów gospodarstw domowych.
– Obecność Biura Obsługi jest szczególnie ważne dla osób starszych, które rzadko korzystają z internetu, mają również kłopoty z przedstawieniem swojej sprawy telefonicznie poprzez infolinię, dlatego preferują tradycyjne formy przedstawiania swoich spraw osobiście w biurach – mówi Jacek Thiel przewodniczący Komisji Gospodarczej Rady Powiatu – Dlatego bardzo się cieszę, że apel prezydenta oraz radnych miejskich i powiatowych odniósł rezultat – powstał Punkt Energi w Wejherowie.
Biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00,
Kontakt telefoniczny pod nr: 690 66 22 20; 785 85 86 04
Więcej informacji na stronie internetowej: energa.pl.